+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Hotel Zimní lázně Reviews

Hotel ratings

83%
Very good

by 1011 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    88%
  • Cleanliness

    86%
  • Equipment

    84%
  • Comfort

    78%
  • Value for money

    79%
Show reviews written by:
Sort by:
Show:

Anonym

single traveler, 15.2.2016

Čeština

  • Overall rating
54 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
5
Comfort
4
Value/money
6

Josef Hlinák

mature couple, 2.11.2014

Vysočina kraj

  • Overall rating
54 %
  • Komplikovné objednání pobytu

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Lada Vrbová

mature couple, 11.2.2013

Středočeský kraj

  • Overall rating
54 %
  • Pobyt se nám celkově líbil, ale nepochopili jsme proč je nástup ve 13.00 a není naplánovaná celé odpoledne žádná procedura. Rovněž nás zarazilo, že není nabídka jídla alespoň ze dvou možností, nám se do chutě zrovna trefili, ale nedokáži si představit, že bychom nejedli např. vepřové maso. Personál byl milý a vstřícný, kdykoliv bylo potřeba, poradili nám. Parkování za 70 Kč,- na den na rozbahněném dvorku také zrovna není ok, ale nemusíte jej využít.

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
2
Value/money
8

jitka pavlíková

single traveler, 11.9.2012

Čeština

  • Overall rating
54 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
5
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
5

Zlata Smičková

group of friends, 7.6.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
56 %
  • Dobrý den, jediný hezký zážitek z pobytu byla koupel a hlavně masáž provedená od pana Zelenky. Uzavření hotelu (hlavního vchodu) + kolárny v 19 hodin je pro pobyt v létě k nepochopení. Bazén v budově není v provozu. Asi se hodně šetří, ale bohužel v neprospěch návštěvníků. Děkuji. Zlata Smičková

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
6

Dana Szlauerová

single traveler, 19.12.2016

Čeština

  • Overall rating
56 %
  • Dostupný hotel v lázeňském komplexu, všude blízko.

  • Pokoj -postele, stolky, skříně - byl uklizený, ale na umyvadlové baterii byl nános vodního kamene, na obkladačkách šmouhy od starého mýdla, v radiátoru opravdu silná vrstva prachu. Kdyby uklízečky používaly více hadr než Savo, bylo by to o mnoho lepší.

Personnel
5
Services
6
Cleanliness
4
Comfort
7
Value/money
6

Libor Kovačevity

single traveler, 27.2.2013

Čeština

  • Overall rating
56 %
  • Přístup a ochota na uhličitých koupelích v hotelu Libenský,ochotná obsluha na malé jídelně,profesionální přístup maséra pana Šimka,výborná kuchyně

  • Vzhledem ke způsobu obsluhy na příručních vozících byla mínusem teplota podávaného jídla,dále uklízení uklizeček nebylo na takové úrovni,jak bych si představoval(sedm nocí v jednom povlečení a nesetřený prach už při příjezdu)

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
5

Jaroslava Šottová

single traveler, 3.12.2012

Čeština

  • Overall rating
56 %
  • Ochota personálu "Libenský" (polopenze), nebyl problém posadit nás k samostatnému stolu.

  • Ubytování 1) Pohled do ošklivého dvora. 2) Způsob ubytování, tzn. byly jsme tři, jeden pokoj od druhého byl přes celou chodbu, cca 100 m. 3) Při procedurách bych ocenila trochu víc soukromí. 4) Ze Zimních lázní se docházelo na procedury do Centrálních lázní.

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
8
Comfort
5
Value/money
5

Jirková Jiřina

single traveler, 27.8.2012

Čeština

  • Overall rating
56 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
5

Helena Sýkorová

mature couple, 10.10.2011

Blovice, ČR

  • Overall rating
56 %
  • Příjemný pobyt v pěkném zařízení, personál vstřícný, parkování za úplatu ve dvoře, ale parkovat lze i před hotelem. Postrádali jsme jen intern.připojení na pokoji. Doporučejeme!

Personnel
7
Services
6
Cleanliness
3
Comfort
7
Value/money
5

Jiří Harastej

single traveler, 5.5.2011

Čeština

  • Overall rating
56 %

(without text rating)

Personnel
7
Services
7
Cleanliness
5
Comfort
4
Value/money
5

Anonym

mature couple, 7.3.2011

ČR, Praha-východ

  • Overall rating
56 %
  • Stačilo by málo a byli bychom velmi spokojeni. Ubytování by nemělo chybu, kdyby bylo v provozu hotelové parkoviště. V rozpisu procedur chybí zmínka, že s sebou potřebujete/ nepotřebujete např. plavky, ručník,teplé oblečení do solné jeskyně.., což by mohla vědět i recepční. Když si člověk zaplatí drahý víkend PRO DVA, očekává, že bude trochu rozmazlován, jako tomu je v jiných destinacích. Personál by mohl být vlídnější(platí jen pro některé), i když nemohu posoudit, zda je za svou práci dostatečně ohodnocen.Někteří byli naopak velmi příjemní. Nejvíce nás zklamalo stravování: jídlo bylo dobré, ale připadali jsme si jako ve školní jídelně, bylo obyčejné a jednoduché. Nebyla možnost výběru ze 2 jídel, snídaňový raut byl velmi chudý, ze základních prvků chybělo např. studené mléko a v neděli byl k dispozici jen chleba a levná nedobrá vánočka, ačkoli pekárna s čerstvými houskami je za rohem. I výběr nápojů byl velmi chudý - džus a čaj. Ani čistá voda. S touto nabídkou bych byla spokojena, kdybych jela do lázní na účet pojišťovny, ale za luxusní cenu očekávám i luxusní služby.Co se týče procedur, velmi jsme byli spokojeni s infrasaunou v Zámečku. Líbil se nám i pobyt v solné jeskyni, hodila by se ještě jedna deka pod sebe. Byli jsme spokojeni i s masáží. V uhličité koupeli jsme byli odbavováni jako na běžícím pásu, stačila by aspoň 1 věta s informací, jak dlouho máme po proceduře ležet. Některé záchody na chodbách by zasloužily renovaci. Pochválit musíme to, že jsme dostali dvoje klíče od pokoje a plánek lázní, i to že jsme všechny 4 procedury měli společně ve stejném čase. Celkové hodnocení je TÉMĚŘ SPOKOJENI.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
4

Božena Šnýdrová

single traveler, 19.8.2019

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Se službami v hotelu jsme byli spokojený.

  • Při krátkodobém pobytu jsme počítali s lepším rozvržením léčebných procedur. Lepší informovanost stravování při objednání jídel v hotelu.

Personnel
6
Services
7
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
5

Táňa

single traveler, 3.1.2019

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Ubytování v pokoji v přízemí směrem do ulice, kde je kamenná dlažba a provoz aut, naprosto nevyhovující. Nelze kvůli tomu otevřít okno. Tyto pokoje by měly být zrušeny! Měla jsem problém s rezervacemi, s potvrzením a potom s úhradou, kdy váš systém nezaregistroval jednu platbu atd.

  • Znovu opakuji, ubytování zcelas nevhodné pro pobyt v lázních.

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Eva Drmolová

single traveler, 24.6.2016

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • stravování - snídaně v pořádku, večeře velmi špatné

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
7
Comfort
5
Value/money
5

Martina Vojtova

single traveler, 23.11.2015

Čeština

  • Overall rating
58 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
6

paní Šindelářová

single traveler, 3.8.2015

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Krásné oklolí

Personnel
7
Services
10
Cleanliness
3
Comfort
6
Value/money
3

vlasta jüttnerová

single traveler, 17.5.2015

Čeština

  • Overall rating
58 %

(without text rating)

Personnel
5
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

single traveler, 30.3.2015

Čeština

  • Overall rating
58 %
  • Je to primo u kolonady

  • Nebyl to podle rezervace uplne utulnej pokoj,chyby tam např.pohodlně kreslo

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

group of friends, 14.8.2014

Liberecký kraj

  • Overall rating
58 %
  • - možnost výběru ze tří jídel - příjemný personál v Centrálních lázních-vodoléčbě, u solné jeskyně i při podávání jídla - poukaz na nealko a dortík zdarma v kavárně Viola - dortík i malinová limonáda byla dobrá

  • - nepřetržitý zápach odpadu v koupelně - opadaná omítka v pokoji a v koupelně - rez a vodní kámen v koupelně - nepřesné informace od recepce (polopenze bude podávána v Malé jídelně, byli jsme ovšem posláni na Velkou jídelnu) - nemožnost přiobjednat si další masáže, protože všechny termíny byly obsazené - některé procedury jsme neměly ve stejný čas, i když jsme byli pouze dva, museli jsme na sebe čekat - nemožnost připojit se k internetu na pokoji

Personnel
6
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
8