+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Hotel Zimní lázně Reviews

Hotel ratings

83%
Very good

by 1007 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    88%
  • Cleanliness

    86%
  • Equipment

    84%
  • Comfort

    78%
  • Value for money

    79%
Show reviews written by:
Sort by:
Show:

Iveta Karbanová

mature couple, 17.2.2014

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
10 %
  • Ubytování a polopenze neodpovídalo 3 hvězdičkovému ubytování. Jídlo špatné bez možnosti výběru, špatná nepříjemná obsluha. Ubytování - vrzající postele, rozpadající se židle, zablokovaný zámek u hlavních dveří.Víkend se nám nelíbil a neodpovídal - poměr cena/kvalita.

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
1

Eva Horká

single traveler, 25.11.2013

Čeština

  • Overall rating
10 %
  • Nemůžeme si vzpomenout co se nám líbilo. Poděbrady jsou krásné město a pokud se nám něco líbilo, tak to s kvalitou Vámi nabízených služeb nemělo nic společného. Myslíme, že od dob Československých státních lázní se moc nezměnilo a jako samoplátci jsme byly dost rozčarované. A to už jsme několik lázní navštívily a máme tedy možnost porovnat. Určitě se na stejné místo nevrátíme a všem známým to rozmluvíme. V době dnešní nelehké ekonomické situace lázní je nám to líto a ani by nás nepřekvapilo, kdyby došlo k jejich zániku.

  • 1. Vybavení hotelu bylo asi odpovídající, přístup personálu velice neosobní. 2. Stravování bylo jednoduše řečeno odbyté, bez minimálních požitků, o vstřícnosti personálu se také moc hovořit nedá, o špinavém prostírání na stole nemluvě. 3. Balneoprovoz rovná se jedna velká hrůza, socialistické vybavení by se dalo přehlídnout pokud by to vynahradily nabízené služby. Tomu tak bohužel nebylo. Celý prostor působí velice neútulně, neuklizeně a neintimně, zákazník je jenom nahatý kus, kterého se je třeba co nejrychleji zbavit. Každá prodělaná procedura (s vyjímkou minerální koupele) byl jeden velký zážitek, ze kterého jsme se dlouho vzpamatovávaly. 4. Perlička na závěr - poukaz do kavárny Viola. Na profesionální chování personálu a " VÝBORNÉ" zákusky budeme ještě dlouho vzpomínat.

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
1

Anonym

young couple, 30.8.2014

Středočeský kraj

  • Overall rating
14 %
  • Hrozný pobyt,odjeli jsme o den dřív.nechápu,že se nestydí nabízet pobyt zde platícím klientům! Otřesný interiér,včetně balneocentra.nepříjemná obsluha v jídelně.

  • Masérka příjemná a šikovná

  • Naprosto otřesný interiér příšerný toaletní papír neochotná a nepříjemná obsluha v jídelně Strašné prostředí balneocentra Koupel-krátká vana,studená voda Nepohodlná postel Hrozný koberec v pokoji Platba za parkování na děsném "parkovišti"

Personnel
2
Services
2
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
1

Jiřina Matějková Durčáková

single traveler, 2.8.2014

Čeština

  • Overall rating
16 %
  • ochotná recepční v den odjezdu

  • neuklizený pokoj přestože jsem hlásila bezlepkovou dietu byli s tím potíže recepční v den příjezdu-podávala nesprávné informace

Personnel
3
Services
2
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
1

Dijana Sejdovic

mature couple, 24.2.2014

Čeština

  • Overall rating
16 %
  • Zimní Lázně -hoel pro náročnou klientelu, plíseň a rozpadající kopelna, vše zelené a rezavé, plesnivý pokoj v přízemí u parkoviště, každý Vám nahlédne , žádné soukromí, procedury rozházené v areálu, mezi hotely, takže ze sauny jdete 20min pěška do hotelu a nebo autem.Celkově recepce hotelu usměvavá, na zeptání proč nikdo neupozorňuje klienty o tom, že bude cestovat s proceduramy, odpověď , my nevíme to zařizuje marketing, je docela nezajímavá pro klienta. Strava - Neosobní prostředí, ke stolu Vám personál usazuje lidi v průběhu oběda , kvalita stravy -rovná katasrofa. Přišlo to jako pře 100 lety a jednalo se o hotel 3 *, každopádně mimo ČR už to vypadá v evropě jinak.

  • Poděbrady , krásné prostředí čisté povlečení

  • špíná plíseň neosobní dokonce ani fém na pokojích nebyl špinavé ručníky postele katastrofa, tvrdé a s prostřední příčkou, takže ani nemusí být spojené , jsou k ničemu strava- vártila jsem se 30 let zpátky do závodní jídelny

Personnel
2
Services
3
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
1

Libuše Ječmínková

single traveler, 7.2.2014

Pardubický kraj

  • Overall rating
16 %
  • V první řadě jsem byla zklamána již při příjezdu do hotelu Zimní lázně interierem recepce- působí dojmem špinavé zapomenuté chodby!Na pokoji je sice pěkný nábytek ,ale okolo madrací postelí je spousta prachu,přece není problém vyluxovat,na toaletě nejobyčejnější toaletní papír ,možná by se hodily noviny?!V českém prostředí bylo dostupno pouze 6cs programů a 15 zahraničních hlavně německých,-proč jsme v česku.Celkový dojem katastrofální jídlo opravdu nechutné.

Personnel
2
Services
2
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
2

Iveta Lachmanová

group of friends, 28.9.2015

Středočeský kraj

  • Overall rating
18 %

(without text rating)

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
1
Comfort
3
Value/money
3

Miroslav Kužel

family with older children, 28.5.2022

Karlovarský kraj

  • Overall rating
20 %
  • Celkové hodnocení asi za 4 (jako veškole) Gauč na kterém jsme spali pro dvě osoby uprostřed po celé šířce roztrhaný(nebo okousaný od myší?) Uklízečka žádná nebyla vidět po celou dobu pobytu.Zřejmě nemají žádnou zaměstnanou,ani jednou nevyměněné ručníky natož vyluxovat koberec,ve sprch. koutě bez mýdla nebo šampónu.Varná konvice? NIC

  • Pouze strava ,ta byla na 100% chutná a bohatá.

  • Celý hotel by si zasloužil 1-2 * v žádném případě né 3*!

Personnel
2
Services
2
Cleanliness
2
Comfort
2
Value/money
2

Karla Mullerova

single traveler, 22.9.2012

Čeština

  • Overall rating
22 %
  • Špatné ubytování, plíseň na chodbách, zatuchlý pokoj, mimo snídaní stravování absolutně bez chuti, někdy až nepoživatelné. Ani vstřícnost personálu Vám negativní dojem z tohoto místa nedokáže vyvážit! Procedury byly v pořádku, leč ubytování a stravování bylo velmi pod úrovní obyčejné ubytovny! Nikomu nemohu doporučit!

  • Příjemný personál. Snídaně formou bufetu, jediný klad, který stojí za zmínku. NEDOPORUČUJI POBYT!

  • Ubytování - typ ubytovna plíseň na chodbách zatuchlý vzduch v pokoji stravování absolutně bez chuti brambory vždy moučné vdolky nepoživatelné, uvnitř syrové úklid žádný ručníky nevyměněny za celý pobyt vysoká cena/nízká kvalita

Personnel
7
Services
1
Cleanliness
1
Comfort
1
Value/money
1

Kateřina Zaoralová

single traveler, 22.3.2012

Čeština

  • Overall rating
22 %

(without text rating)

Personnel
5
Services
1
Cleanliness
3
Comfort
1
Value/money
1

Marcel Babczinski

single traveler, 20.2.2013

Čeština

  • Overall rating
26 %
  • Ubytování v tříhvězdičkovém hotelu neodpovídalo mým představám (fádnía nabílo vymalovaný pokoj ve mě připomínal lepší ubytovnu,manželské postele měly mezi sebou 10.cm díru) recepce a první dojem uvnitř hotelu-ponurý a zastaralý tzv.retro. Ani s jídlem jsme nebyli spokojeni(pouze snídaně formou švédských stolů měly úroveň), na oběd a večeři nebyl žádný výběr,pouze jedno předespané jídlo a to většinou kuře s rozvařenýma bramborama. Celkový dojem z hotelu označuji jako ve škole známkou 4. Vybrali jsme si se zenou tento typ relaxačního víkendu(navíc jsem chtěl své ženě udělat radost na Valentýna) a byli oba zklamáni.

Personnel
5
Services
1
Cleanliness
4
Comfort
1
Value/money
2

Anonym

group of friends, 15.2.2013

Čeština

  • Overall rating
28 %
  • s portálem spa.cz nemáme žádný problém. Komunikace s vámi byla rychlá, vstřícná..

  • Úklid pokoje = pouze vyluxování koberce, neustlané postele, nedoplněný minibar, nic podobného se nekonalo tříchodová večeře = čaj nebo "džus", salát, hlavní chod Ranní bufetová snídaně žalostná - všeho málo a malý výběr

Personnel
3
Services
3
Cleanliness
3
Comfort
1
Value/money
4
Hotel Zimní lázně replied to this review.
Vážený anonymní kliente,

děkujeme za Vaší recenzi pobytu. Vaše hodnocení nechci zpochybňovat, rád bych jen upozornil na dvě skutečnosti: v pokojích hotelu Zimní lázně není vybavený minibar, ale lednice. Možnost dokoupení nápojů je v hotelové recepci.
Pokud hodnotíte komfort na škále 1-10 jako nejhorší možný (1/10), pak bych doporučoval okamžitě uplatnit připomínky v recepci hotelu. Jedině tak může být zjednána náprava. Při řešení tohoto hodnocení jsem k mé velké úlevě zjistil, že nevytopený pokoj bez postelí a s vytlučenými okny v hotelu Zimní lázně nemáme.

S pozdravem

Martin Kubelka
Obchodní ředitel
Lázně Poděbrady, a.s.

Anonym

group of friends, 16.5.2011

Čeština

  • Overall rating
32 %
  • Jídlo bylo velmi špatné, žádné ovoce či zelenina k snídani, když už byl k večeři mrkvový salát, tak se sacharinem. Úroveň horší závodní jídelny.

Personnel
5
Services
4
Cleanliness
5
Comfort
1
Value/money
1

Marcela Hautova

single traveler, 28.6.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
36 %

(without text rating)

Personnel
4
Services
6
Cleanliness
4
Comfort
2
Value/money
2

Eva Svobodová

group of friends, 27.5.2015

Čeština

  • Overall rating
36 %

(without text rating)

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
6
Comfort
5
Value/money
5

Jaroslav Günter

mature couple, 3.12.2013

Liberecký kraj

  • Overall rating
36 %
  • Začátkem jara a na podzim využíváme po delší dobu (asi 10let) prodloužené výkendové pobyty pomalu již ve všech našich i Slovenských lázní ,tak-že můžeme srovnávat.

  • Ve všech nabídkách -parkovné 50.-/noc ,při placení 70,-/noc.Bazén uváděn jako přístupný - nikoli bezplatný.Výběr z jídel nebyl možný.Televizní programy pouze obyčejná nabídka.

Personnel
5
Services
4
Cleanliness
3
Comfort
3
Value/money
3

Ludmila Lišková

single traveler, 30.11.2013

Čeština

  • Overall rating
36 %
  • Personál hotelu není vyškolený, jídlo hotelů průměrné spíš podprůměrné. Lázeňské služby jsou výborné! Zdravotní personál výborný!

  • Na pobytu se mi líbili procedury

  • Celkem to neřeším protože jsem jela odpočnout což se mi povedlo. Jinak personál se nechová na 3 hvězdy...

Personnel
1
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
2

Jaroslava Grunwaldová

other group, 10.10.2013

Čeština

  • Overall rating
36 %
  • Hotel Zimní lázně odpovídá standartnímu ubytování . Pokoj byl čistý, byla v něm lednice i televize . Byl světlý a dostatečně velký pro dvě osoby. Uložných prostor bylo dost. V takovémto hotelu se dá bez problému vytržet třítýdenní lázeňská léčba. Snídaně byla bohatá dalo by se říci i nadstandartní. Tím ovšem klady relaxačního povíkendu končí. K večeři byly malé porce, jídlo nebylo teplé, bylo nesolené a nekořeněné. Podával se čaj jaký se podává v nemocnici. Nebylo možné si koupit k večeři žádné pití. Ohledně procedur , které probíhali v centrálních lázních snad jen tolik. Pohybujete se nahá po místnostech, kde prochází různý personál včetně mužů.Jediná procedura která odpovídala placenému standartu byla jalovcová masáž, která byla v oddělených prostorech a nepřipadla jste si tam jako na nádraží.Chápu, že pokud pobyt neplatíte asi se to dá vydržet, ale poskytovat takovéto služby platícím klientům je hodně pod průměrem.

Personnel
3
Services
3
Cleanliness
8
Comfort
1
Value/money
3

Gabriela Trojáková

group of friends, 8.2.2010

Čeština

  • Overall rating
36 %

(without text rating)

Personnel
5
Services
4
Cleanliness
5
Comfort
1
Value/money
3

Linda Faltová

single traveler, 27.6.2016

Čeština

  • Overall rating
38 %
  • Poděbrady, jako město.

  • Kvalita masáží, únava personálu

Personnel
2
Services
3
Cleanliness
0
Comfort
6
Value/money
4