+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Zimní lázně Recenze

Hodnocení hotelu

83%
Velmi dobré

dle 1011 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    86%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Gabriela Ksandrová

jednotlivec, 7.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Pobyt v tomto hotelu se nám moc nezamlouval. Hotel a nedaleké lázně by zasloužili rozsáhlou rekonstrukci, vybavení, ale také celý hotel je velice zastaralý a je to bohužel vidět na každém kroku. Další nevýhodou je docházení na procedury, které nejsou přímo v hotelu. Jak jsme byli zvyklé z předešlých let, velice nás zklamala nemožnost dokoupení dalších procedur přímo na místě. Jídlo v hotelu Libenský, kam se musí také docházet, bylo spíše podprůměrné. Bohužel velké zklamání a z tohoto důvodu se již do hotelu Zimní lázně v budoucnu nevrátíme.

Personál
5
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 14.3.2014

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Centrální lázně s procedurama na jedničku i personál

  • Plíseň na zdi, vrzací postel, úklid v koupelně bud ať pořádně vydrhnou baterie a příslušenství nebo ať koupí nový musim říct že mě hotel zklamal

Personál
6
Služby
6
Čistota
2
Pohodlí
5
Cena/kvalita
1

Stefanie Sklenářová

jednotlivec, 29.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
3

Anonym

ostatní, 6.3.2011

Poděbrady, Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
7
Pohodlí
1
Cena/kvalita
2

Karel Pešek

jednotlivec, 10.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • vše je v lidech, nejvíce se nás dotklo, když v sobotu ráno v 7:35 hod vlezla do našeho pokoje pokojská, sami si otevřela "univerzálem" bez zaklepaní, vstoupila do ložnice s dotazem zda muže uklidit, vzbudila nás. Zmohl jsem se pouze na odpověď, ještě spíme. Pouze se slovy promiňte pohlédla na nás ležící a odešla. Dále sice je na hotelu malý bazén přístupný pro veřejnost dle recepční pouze hodinu , kdy se musí dlouho objednávat, a byl nedostupný. Dalších pár drobností nám dále znepříjemňovalo pobyt. (např. nepořádek a neuklízení na jídelně hotelu Libeňský, za celý pobyt se zde nevysávalo, viz zbytky jídla pod stolem.Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol na hotelu Zámeček, kdy na hotelu Zimní lázně na kola nebyla k dispozici. Lázně Poděbrady a jejich okolí včetně programu na kanonádě byly bezvadné, moc se nám město a okolí líbí, Pro příště však jiný hotel než Zimní lázně.

  • Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol

Personál
3
Služby
6
Čistota
1
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 15.8.2011

Poděbrady,ČR

  • Celkové hodnocení
43 %
  • Chování personálu lázní hrozné, parkování nezajištěno, celkový nezájem o hosta

Personál
5
Služby
0
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2

Karla Petránková

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
2
Pohodlí
3
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 31.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Procedura a bazén.

  • Zastavil se tu čas...

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Zdeněk Žaloudek

dospělý pár, 16.8.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • V prospektu na internetu se NIKDE nedočtete, že všechny služby jsou poskytovány mimo objekt s výjimkou solné jeskyně. Vrcholem je dvacetiminutový výlet do sauny spojený s pátrací akcí uvnitř "zámečku". Když během saunování přijde déšť a vy s takovými výlety předem nepočítáte, tak je to zpět na taxi. O to větší vztek vás popadne, když vidíte, že jiná sauna je sotva 40 m od Zimních lázní. Co prodcedura, to jiný dům. Myslím, že by bylo solidní tuhle " MALIČKOST" alespoň naznačit do popisu hotelu a služeb. Představte si, že si pobyt objedná někdo s horšími možnostmi pohybu apod. Bohužel další zklamání čeká v jídelně. NULOVÁ!!!!! možnost výběru jídel. Prostě tohle máme a buďto to sníš, nebo máš smůlu. Chceš si vybrat avizovaný salát? Máme jediný. Máš žízeň? .... dej si údajně vitamínový nápoj v PLASTOVÉM kelímku a s varováním, že denní dávka jen 300ml ( co kdyby měl někdo chuť a zvýšil náklady větší spotřebou). Možná tomu nevěříte, ale skutečně jediná možnost pití je z kelímku, jaký dávají někde v bufetu na nádražích a u stánku na pouti. Vedle stolu vlhká zeď s počínající plísní. Ubytování? Pokoj čistý. Měli jsme ale smůlu.......... Přízemí a do ulice, takže kdokoli šel okolo, mohl se pohodlně podívat, kdo že to tam bydlí a co zrovna dělá. A nebo si zatáhni závěs a i ve dne rozsviť!!!! Ještě se divíte mému hodnocení? Všechno tohle je pravda. A to ne v roce 1958 ale 2010 a uprostřed Evropy. Nechce se mi věřit, že si troufnete tohle otisknout, ale jsem v tuhle chvíli tak rozčarovaný, že mi nedalo abych Vám to nenapsal. Pokusím se na internetu najít místo, kam by se to dalo zveřejnit bez cenzury.

Personál
5
Služby
3
Čistota
8
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3

Regina Cimbálová

jednotlivec, 29.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 3.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Voucher jsem obdržela jako dárek od dětí k narozeninám. Společnost mi dělala sestra z Francie. V těchto lázních jsem byla asi před 10 lety a myslím , že od té doby se zde nic nezměnilo. Zařízení na pokojích mi připomínalo internát z doby mých studií. Na pokoji nebylo žádné zrcadlo, pouze v koupelně jedno malé nad umyvadlem.

  • Jinak se mi pobyt líbil, počasí nám přálo, zavzpomínaly jsme si na mládí a od té doby budu na pobyt v Poděbradech vzpomínat jako na "retro pobyt".

  • Při objednávání polopenze nám bylo řečeno, že pití si musíme koupit sami, ale nemusíme, protože většina lidí si ho prý neobjednává. Řekly jsme, že my si pití rozhodně objednat k jídlu chceme. K jídlu jsme si objednaly tedy víno a kolem nás všichni opravdu seděli pouze s jídlem a prázdnými skleničkami. Pak mne šokovalo, když u vedlejšího stolu si paní nesla v kelímkách vodu ze záchodu. Nebylo by vhodné dát na každý stůl alespoň džbán s vodou?

Personál
5
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
3

Zdeňka Kholová PhDr.

jednotlivec, 30.11.2015

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
46 %
  • V nabídce programu nebyla uvedena skutečnost, že na jídlo a na procedury budeme docházet mimo Zimní lázně. Za těchto okolností bychom si program v tomto ročním období nezvolily. Rozdílné byly také informace o čase příjezdu. Od spa.cz nástup 14 hod., v hotelové nabídce nejpozději do 13. hod. Personál na recepci - nevyhovující. Neochotné, arogantní "dámy". Na recepci zřejmě vůbec neexistují jasná pravidla nakládání s osobními údaji, zakládáním voucherů atd. Pokoj malý, výhled na rozblácené parkoviště a zchátralé domy s opadanými fasádami ve dvoře.Sociální zařízení nevětratelné. Okno se nachází cca 2 metry nad zemí, pro větrání vylézají klienti na židli, aby okno otevřeli. Vybavení sociálního zařízení neodpovídá počtu hvězdiček a nenabízí komfort, který na bázi komerčního wellness pobytu očekávám. Zásuvky nočních stolků jsou sice opatřeny bezpečnostním zámkem, ale nejsou k nim klíče. Na dotaz, recepční vysvětlují, že jsou klíčky polámané a zámky rozbité. Nedostatečně označený ( komplikovaný) přechod mezi budovami Zimní lázně a Libenský. Jídelna vybavená pěkně. Čisto. Snídaně stále stejné (párek, volské oko, uzeniny, sýry). Chválím dostatek zeleniny. Budova Centrálních lázní, kam jsme docházely na procedury, je zřejmě pozůstatek socializmu. V rámci procedur postrádám respektování intimní zóny nahých klientů. Mezi lůžky a vanami nejsou paravany, navíc ve vanové části jsou dokořán otevřené dveře, takže dámy ve vanách jsou jak ve výkladní skříni. Některé procedury vnímám jako předražené např. částečný jogurtový zábal 370,-Kč. Na dotaz, jaký jogurt je mi aplikován, sestra řekla, že mi to nesmí říct. Vtip? Wellnes službu vnímám jako komerční záležitost a očekávám komfort, slušné jednání a to i v případě slevových balíčků. Lázně Poděbrady, zejména Zimní lázně a Centrální lázně toto nejsou schopné nabídnout. Nebo jsme měly smůlu. Pobyt jsme měly objednaný půl roku, zaplacený téměř čtvrt roku, snad aspoň pokoj mohl být lepší. Své připomínky jsme v hotelových dotaznících předaly. Věřím, že nový p. generální ředitel se bude připomínkami zabývat a lázeňské město, které má svou bohatou historii a dokonalé podmínky v rámci města, nezlikvidují špatné služby a zastaralé prostředí uvnitř hotelových domů.

  • Zhodnoceno a rozvedeno výše. Ve vtahu ke spa.cz prosím o aktuální a přesné informace k balíčkům.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Šárka Matějíčková

skupina přátel, 25.4.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Pokud chcete navštívit tento hotel,tak Vás musím upozornit,že pokud chcete jít do bazénu,tak je nutná rezervace,jinak máte smůlu!!!A,co se týká masáží,tak Vás odkážou na jiný hotel,je mi líto,ale určitě si to nezopakuji.S pozdravem Matějíčková

  • Pokud chcete navštívit tento hotel,tak Vás musím upozornit,že pokud chcete jít do bazénu,tak je nutná rezervace,jinak máte smůlu!!!A,co se týká masáží,tak Vás odkážou na jiný hotel,je mi líto,ale určitě si to nezopakuji.S pozdravem Matějíčková

Personál
8
Služby
1
Čistota
1
Pohodlí
10
Cena/kvalita
3

Věra Stránská

jednotlivec, 22.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Super stravování,dostatek jídla i dobrá kvalita.

  • Zastaralé vybavení hotelu.

Personál
6
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 8.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Jednoduché zařízení odpovídající tříhvězdičkovému hotelu. Čistota horší.

  • krásný poděbradský park, v okolí plno kaváren příjemné procedury - výborná masérka, příjemná solná jeskyně

  • I u ***hotelu bych očekávala alespoň čistotu, bohužel sprchový kout plný usazených nečistot, okna plná pavučin, spousta prachu okolo matrace.

Personál
8
Služby
6
Čistota
1
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4

Olga Vávrová

skupina přátel, 24.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Pobyt hodnotím celkově jako vydařený, zejm. ale pro dobré počasí a setkání se s přáteli, ne pro kvalitu služeb. Ve srovnání s předchozím pobytem v sousedním hotelu Tlapák s podobným programem, bych tento podnik příště již nevolila - neochota při jednání se zaměstnankyní z úseku "časování procedur"; neprofesionální přístup masérky p. Fyrbasové (dle razítka z objednací karty) - během masáže telefonuje mobilním přístrojem, vede konversaci s kolegyní ohledně náročné pracovní doby apod..... masáž se mě i přítelkyni jevila značně nepříjemná. Dále nás zaujaly špinavé ubrusy v jídelně hotelu Libenský, které zůstaly nevyměněny po celou dobu našeho pobytu, žoviální chování servírky. Uvítaly bychom pestřejší nabídku ke snídani (např. ovocný džus, tmavé pečivo apod.), možnost výběru z jídel k večeři.

  • - dobrá dostupnost / dopravní spojení - lokalita blízko od Prahy - poukaz do kavárny Viola

  • - neochota, neprofesionalita, žovialita některých zaměstnanců - nemožnost výběru z jídel - malý sortiment potravin ke snídani

Personál
5
Služby
5
Čistota
4
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 5.11.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Pokoj s výhledem do zdi se nám vůbec nelíbil, při obsazenosti 30 % by se mohla recepční více snažit. Stravování bez komentáře - ještě že je v Poděbradech na náměstí dostatečné množství restaurací .......

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
6

Ivana a Josef Prailovi

dospělý pár, 8.10.2012

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Jsme starší pár (68, 72 let) Ubytovací služby v poměru kvalita / cena byly vcelku dobré. S jídlem to už bylo horší. Při plné penzi jednotné jídlo, bez možnosti jakéholiv výběru. Za 2 dny jsme měli 3x brambory. Jídlo bylo špatně ochucené, moc slané, kuřecí stehno oschlé - vypadalo to, že bylo upečené den předem, některé brambory rozvařené, jiné nedovařené. V jídelně se nepodávalo ani pivo, pouze nějaký nápoj, zřejmě z prášku. Téměř všechny procedůry byly mimo arál hotelu, velká docházková vzdálenost. Při dobrém počasí příjemná procházka, ale pokud by mělo pršet, tak je to dosti nepříjemné. Sauna 20 min. chůze a pak jde člověk "rozpařený" zpět do zimy. Pobyt jsme končili obědem a před tím jsme ještě v 10:00 hod. měli procedůru, ale pokoj jsme museli v 11:00 hod. opustit. Tudíž jsme již neměli možnost se osprchovat apod. Celkový dojem průměrný, pro příští pobyt zvolíme určitě jiný hotel, moc doporučit nemůžeme

  • Bohužel hotel doporučit nemůžu. Celkový dojem zkazily stravovací služby a procedury mimo areál hotelu.

  • Nemožnost výběru jídla. V dnešní době by měl být standard výběru min. ze 2 jídel. Nebyla možnost si k jídlu dát např. pivo nebo jakýkoliv jiný nápoj. Mimo toho, který byl k dispozici a chuťově vůbec dobrý nebyl. Velká docházková vzdálenost na procedury.

Personál
5
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Iva Škodová

jednotlivec, 21.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Wellnes služby slabší,parafinovy zábal na ruce úplně bez účinků,platy na ruce vůbec neprilehaly,tímto způsobem neefektivni(volila bych vonnou parafin.koupel na ruce)Centrální lazne by potřebovaly celkovou rekonstrukci !!!

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Zdenka Novotná

jednotlivec, 3.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • velmi dobré služby,ochotný personál

  • ubytování

Personál
7
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
1
Cena/kvalita
5