+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Zimní lázně Recenze

Hodnocení hotelu

83%
Velmi dobré

dle 1011 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    86%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jana Vyšínová

jednotlivec, 3.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • čokoládová masáž velmi příjemná

  • prostředí hotelu ani lázně , postele a lůžkoviny ve velmi špatném stavu, prach na pokoji , lázně nemoderní, jídlo velmi průměrné kvality, pro starší osoby velmi komplikované z hlediska orientace

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Jiří Podzimek

skupina přátel, 9.11.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
50 %
  • parkování -platba za nehlídané parkoviště

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Alexandra Nezbedová

jednotlivec, 29.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • -lázeňské procedury

  • Tento pobyt nedoporučuji.... při přihlášení jsem dostala klíč a info, kde se budeme stravovat. V jídelně jjsem zjistila,že již máme vybraná jídla bez ohledu na naše případné zdravotní problémy.Protože všechna jídla na týdenním jídelníčku (krom 2) byl s masem (mám zdravotní problémy a maso omezeno) tak jsem si sama důrazně zažádala o bezmasou dietu. Personál jídelny vyšel vstříc. Jídla byla na úrovni školní jídelny, např. k sýrové míse k večeři nebyl dodán žádny mazasí sýr ani Flora či máslo. Po mém dotazu zda dostaneme nějaké ovoce, jsem dostala odpověď, že řešily situaci tak že zvedly maso o 3 gramy, a nemůžou tak dodat ovoce. Mám také obrázek tzv.škubánků s mákem, něco tak nepěkného a také nedobrého jsem ještě neviděla. Tento obrázek Vám pošlu na adresu moje.spa.cz

Personál
4
Služby
8
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Iva Kubíčková

skupina přátel, 26.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
5
Čistota
4
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Roman Lejsek

jednotlivec, 24.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Odpovídá třem hvězdičkám.

  • Wellness služby byly super.

  • Součástí hotelu není restaurace,na jídlo musíte do jiného komplexu,totéž se týká procedur.V koupelně špinavá podlaha,umyvadlo též.Po příjezdu na pokoji chyběli ručníky.Vrzající postele.Hluk ze silnice. Spíše průměr,určitě se do takového hotelu již nevrátím.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Helena Koubková

skupina přátel, 6.12.2010

Pardubice, ČR

  • Celkové hodnocení
50 %
  • V prostorách hotelu, v kavárně Viola docela zima, v kavárně se sedělo i v kabátech. V šatně na procedury se přichází v botech a jsou tam ženy bosy, připravené na procedury. (písek na nohou).

Personál
7
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 14.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Albína Měchurová

jednotlivec, 23.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • profesionalita personálu klidné prostředí dobré jídlo

  • chybí služby- kosmetika, kadeřnice, manikura, pedikura, neútulná vstupní hala hotelu Zimní lázně a prostředí zadního vchodu

Personál
7
Služby
2
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Dagmar Altmanová

jednotlivec, 4.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Nádherné , klidné, upravené město s možností jízdy na kole, v dosahu park Miraculum . Milá, příjemná sestra v solné jeskyni.

  • 1.Recepční v hotelu nám špatně vysvětlila cestu do jídelny, která byla ve vedlejším hotelu.Výsledek byl, že jsme zůstali s dětmi za zaklapnutými dveřmi na dešti. 2.Arogantní sestra u perličkové lázně. ( V hotelu Letní lázně.) 3. Tvrdé matrace v postelích . 4. Nemožnost zakoupení kvalitní kávy ve večerních hodinách v prostoru hotelu ( ta z automatu se pít nedala).

Personál
4
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Marie Hošková

jednotlivec, 12.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Super pro odpočinek.Zdravotní sestra.

Personál
6
Služby
7
Čistota
3
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Alena Schulzová

dospělý pár, 5.4.2015

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Hezké místo blízko centra.Všude příjemný personál.

  • V hotelu bazén který je za poplatek,nebyla v provozu solná jeskyně/proč je nabízena,když už byla od 1.1. 2015 uzavřena/ jako náhrada lahev vína,pro starší špatně se pohybující léčebné procedury na různých místech. Např. na Zámečku poměrně daleko.

Personál
7
Služby
4
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Dana Kadavá

dospělý pár, 24.2.2015

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • čistota ochota

  • stravování nedostatečný výběr - snídaně bufet ( v 8:00 hodin už téměř nic) změny - místo solné jeskyně lahev vína změna - místo polopenze penze plná

Personál
5
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5
Hotel Zimní lázně odpověděl na tuto recenzi.
Velice si Vážíme Vašich připomínek. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená s kompenzací za neuskutečněnou proceduru v solné jeskyni. Tato skutečnost vznikla v důsledku rekonstrukce hotelu Libenský a byla pouze dočasná. V současné době je procedura pro lázeňské hosty opět zajištěná.
Kvalita a doplňování snídaňového rautu je průběžně kontrolována personálem restaurace. Skutečnost, že nebylo z čeho vybírat, jak uvádíte, mohla vzniknout v důsledku celkového zaplnění restaurace, kdy personál nestíhal doplňovat na rautový stůl. Velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti a budeme dbát na to, aby se již neopakovaly.

Anonym

jednotlivec, 18.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • strava a nemožnost přidání procedur

Personál
10
Služby
5
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
5

Martina Růžková

jednotlivec, 1.7.2013

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jana Košvancová

jednotlivec, 23.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Libor

jednotlivec, 24.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Jana Lošanová

skupina přátel, 14.6.2012

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Úroveň hotelu odpovídá uvedené kategorii. V hotelu bylo velké množství ruských turistů. Svým chováním, zejména v jídelně, "nezklamali".

  • Personál v Centrálních lázních byl velmi ochotný, časový plán lázeňských procedur se snažili přizpůsobit našim požadavkům. V hotelu je možné zapůjčení kol, slečna v recepci nám je ochotně zarezervovala a nechala nám vybrat si konkrétní kolo.

  • Původní rozpis lázeňských procedur nám neumožňoval jít společně s kamarádkou na jednu ze dvou večeří. Přímo v hotelu jsme absolvovaly pouze pobyt v solné jeskyni, na ostatní procedury jsme musely docházet cca 5 min. do Centrálních lázní. V dešti a chladném počasí to není např. po koupeli zrovna příjemné. V nabídce balíčku toto nebylo uvedeno. Doposud jsme vždy měly procedury v rámci hotelu či lázeňského domu, kde jsme byly ubytované. Toaleta i koupelna páchla celou dobu desinfekcí. Uklízečka chtěla uklízet pokoj již v 8 hodin ráno. Do jídelny, která je ve vedlejším hotelu spojeném chodbou, bylo jednodušší jít venkem. Chodbami hotelu jsme pokaždé bloudily mezi několika patry. Označena je pouze cesta do jídelny, zpět do hotelu Zimní lázně ne. Několikrát jsme musely doprovázet starší hosty, kteří se ztratili.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Vlasta

ostatní, 21.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Měli jsme pobyt na 4 dny s polopenzí, za tuto dobu nám nebyl proveden žádný úklid, pouze vynesen koš, takže to nám připadalo nedostatečné. Postel mi dost vrzala, tak jsme moc nespal nikdo. Večeře nic moc, přesolené, celkem malé porce a tři dny stále brambory, jen v různých obměnách. Personál celkem příjemný, parkování u hotelu bylo dobré. Nebylo již možné si přiobjednat žádné procedury, bylo prý obsazeno - škoda.

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Jiří Vágner

dospělý pár, 7.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • chování personálu vstřícné a příjemné,hodnocení-daleko do jídelny/2 patro/, málo pestrá strava, malé porce masa /za ty peníze/, připadla jsem si, jak ve školní jídelně, koupele jsme měli 1 km daleko /ještě jsem nachlazená/,...

Personál
9
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2

Eva Chvátalová

jednotlivec, 27.7.2016

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
53 %
  • Byli jsme velmi nespokojeni se stravováním a stravovací obsluhou. Strava nebyla chutná, dokonce nám bylo po první večeři velmi špatně. Obsluha nám nenabídla nic k pití, nosili jsme si vodu z kohoutku z WC.

  • Snídaně jednotvárná, minimum ovoce a zeleniny. Jeden den, když jsme přišli po proceduře později, nabídka ani nebyla, jídlo se nedoplňovalo. Večeře kuchařsky nechutná a ošizená.

Personál
5
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
0