+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Zimní lázně Recenze

Hodnocení hotelu

83%
Velmi dobré

dle 1011 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    86%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 25.6.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %
  • sice ochotný personál,ale např .k večeři jsem si nemohla objednat nápoj,pouze mi byla doporučena mistní limonáda,

  • procedury bych preferovala více soukromé,např.koupele ve vanách ve velké místnosti spolu s 3 cizími ženami k relaxaci moc nepřispějí,masáže za závěsem,... jídlo jako v závodce

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Jaroslav Havíř

dospělý pár, 31.3.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 17.3.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Ludmila Dvořáková

jednotlivec, 9.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jarmila Kavanová

dospělý pár, 21.4.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Dobré vybavení pokoje, příjemný personál.

  • Do hotelu jsem jela s 82 letou maminkou, nikde nebylo upozornění, že do jídelny ve vedlejší budově vede několik schodišť, dva výtahy, nejkratší cesta byla po chodníku okolo hotelu do příslušné budovy. Jídlo bylo vybráno dopředu, 2 x hnědá omáčka, přesolené brambory, na pití pouze sladký! čaj. Hodina bazénu (18.00-19.00) byla vyhrazena na dobu večeže (17.00-19.00) změna nebyla již možná, při snídani 7.00-9.00 personál začal uklízet 8.30, vytíraní, hluk. Procedury se odbývají rovněž v jiných budovách, přístupných pouze venkovní cestou, značení velmi nepřehledné, pro cizince nečitelné zcela. Celkové hodnocení, kromě pokoje a personálu je tedy velmi negativní. Hotel Zimní lázně rozhodně nedoporučuji. Zejména pro osoby se sníženou pohyblivostí.

Personál
9
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
2

Šárka Čermáková

ostatní, 18.10.2010

Uhířské Janovice, CZ

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Ubytování, stravování a hotelové služby v pořádku, ochotný personál, parkování v nehezkém prostředí za poplatek, v případě dámského víkendu neosobní přístup, velmi komerční pojetí.

Personál
8
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 6.3.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Miluše Žižková

jednotlivec, 20.11.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Dalo se říci, že je vše v pořádku, při příjezdu nás paní na recepci hotelu o všem informovala a vysvětlila.

  • Čistota na pokoji.

  • Jediný co mi nevyhovovalo byly vysoké postele, protože se svými 154 cm jsem měla problém na postel vylest. Byl by dobrý malý schůdek k posteli.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 25.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Alena

skupina přátel, 27.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Vlastimila Hájková

jednotlivec, 24.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ivana Strnadelová

jednotlivec, 4.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Nelíbila se mi úroveň stravování. Hodnotím ji jako velice špatnou.

Personál
6
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Ondráčková

skupina přátel, 25.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Oldřich Suder

dospělý pár, 24.4.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana Hanusová

dospělý pár, 20.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 16.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • klidné prostředí

  • absence mýdla a světla nad zrcadlem, špinavá mistička na mýdlo

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Jitka Spěváčková

skupina přátel, 4.6.2015

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jana Trachtova

jednotlivec, 3.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Hotel pekny, cisty, na jidlo 10 minut chuze do ne moc komfortniho hotelu.

  • Hotel, prostredi

  • Behem relaxacni aromamasaze mi pani masrka pustila radio s tanecni hudbou, po zadosti o relaxacni melodii nasla CD, ktere bylo ovsem poskrabane a neustale se zadrkavalo, nakonec ani nedohralo. Behem masaze na chobe probihala ziva diskuse, ktera rusila, po sleze bylo slyset kazde slovo z vedlejsi mistnosti, kde tez probihala masaz. Procedury zabalu a koupeli byly hodne neosobni, bez popsani co bude nasledovat atd. Strohe namazani stetcem na malovani, zabaleni, omyti a konec.

Personál
8
Služby
3
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6
Hotel Zimní lázně odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše připomínky. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti, které narušovaly Váš odpočinek při masáži. Jednalo se o výjimečné pochybení, které jsme prověřily, a nadále se již nebude opakovat. Hluk z veřejných prostor bohužel nejsme schopni technicky eliminovat, ale do budoucna budeme usilovat o to, abychom tuto skutečnost vyřešili.

Jitka Hranická

jednotlivec, 4.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 29.4.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Veškeré procedury vynikající i přístup lázeňského personálu na 1 s ****

  • Stravování v hotelu Libenský. Pečené brambory nejméně 2 dny staré a pak ohřáté v mikrovlnce. Hnus!!! Mohu posoudit protože vyučuji na hotelové škole. Naše děti dokáží sestavit a uvařit jídlo o 100% lepší a to jsou teprve žáci. Doporučuji kuchaře dát do koše a vymáchat v Labi!! Nebo změnit personál.

Personál
10
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5