+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Zimní lázně Recenze

Hodnocení hotelu

83%
Velmi dobré

dle 1011 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    86%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

skupina přátel, 29.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Ubytování odpovídá standartu 3-hvězdičkových hotelů, jen sprchový kout se trochu rozpadal. Na jídlo jsme museli chodit do hotelu Libeňský asi 300 m průchodem mezi hotely. A navíc jídlo za moc nestálo. Večeře měly všechny stejnou chuť ... asi nějaké univerzální koření ... Výhled z pokoje jsme měli do dvora na rozpadlé budovy.

Personál
9
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Irena Miková

skupina přátel, 5.10.2012

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Pobyt se nám líbil.Při příjezdu nás recepční uvítala a vše dostatečně vysvětlila.Procedůry byly skvělé.V hotelu jsme nebyly spokojené se stravou.

  • Personál na recepci .Procedůry byly kvalitní i přístup personálu.

  • Strava( polopenze.)..-večeře byla slabá,bylo toho málo,bez polévky.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ing. Jan Dobry

jednotlivec, 16.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Dobrá cena.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Ivana Burešová

jednotlivec, 27.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Ivana Lüftnerová

jednotlivec, 25.7.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Dobrý den, byla jsem zaskočena při jednání v recepci, kdy slečna telefonovala s přítelem a přitom nás obsluhovala V dnešní době to pokládám za velké selhání. Dále jsem nebyla spokojena s masáží´, která trvala pouze 20 min /záda a šíje/ v prostorách bylo otevřené okno, musela jsem požádat o přikrytí nohou a časový limit neodpovídal tomu, co jsem očekávala. Moje profese je též masérka a nebudu už vůbec hodnotit jednotlivé fáze klasické masáže. Moje maminka, která poprvé ve svém životě absolvovala návštěvu v lázních byla též nemile zaskočena. Velmi jsem byla spokojená s čokoládou, perličkou i solnou jeskyní. V těchto prostorách jsou nabízeny služby profesionály, kteří vědí a cítí, jak s klienty komunikovat a jak o ně pečovat. Zároveň chci poděkovat i za obsluhu v jídelně, kde se též o nás starali znamenitě. Děkuji, Bc. Ivana Lüftnerová

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

ostatní, 1.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Pavel Milostný

jednotlivec, 22.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • krásná rozlehlá kolonáda příjemná solná jeskyně

  • od příjezdu problém v jídelně prvně nebyly místa u stolu nefungoval kávovar potom zase došly nápoje nervozní číšnice docházení na procedury do hrozných centrálních lázní

Personál
6
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Martina Šnajdrová

jednotlivec, 7.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Jiřina Červenková

jednotlivec, 3.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Poslední den pobytu kuchyň změnila jídelní lístek. Paní servírka jídlo roznášela a dělala jako že se nic neděje. Měla jsem dojem, že kuchyň spoléhá na to, že si starší lidé již tak nepamatují. Dokonce lidem tvrdila, že si jídlo objednali. Chápu, že může dojít ke změně, ale profesionální je hosty na to upozornit a předem se omluvit

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Jana Jetmarová

skupina přátel, 2.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Pokoj v přízemí. pod okny parkoviště. Velmi malý pro dvě osoby, kufr jsem měla na zemi u postele.

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Iveta Kunčická

jednotlivec, 18.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Eva Svobodová

jednotlivec, 7.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Ubytování

  • Stravování

Personál
8
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Jarmila Slezáková

ostatní, 26.10.2015

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Příjemný a ochotný personál v hotelu i v lázních.

  • Do solné jeskyně si musíte vzít s sebou svršky,kabelky odložit do soli.

Personál
7
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Zimní lázně odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za milé hodnocení. Budeme se těšit opětovně na shledanou.

Anonym

ostatní, 25.7.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • profesionální a příjemný přístup personálu příjemné a vhodně zvolené procedůry

  • všechny budovy nebyly bezbariérové u jídla téměř pořád masové pokrmy i při výběru ze 3 jídel a málo zeleniny

Personál
8
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

ostatní, 21.7.2014

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Chování pracovníků v hotelu Libenský, kam jsme docházeli na snídaně a večeře.

  • Čistota pokoje, obzvlášť koupelny. Vodovodní baterie měla snad půl centimetrový nános kamence. Na chodbě přímo před dveřmi pokoje nás každý den "vítal" pohled na nákupní koš naplněný špinavým prádlem. Chování recepční při příjezdu, na dotaz, kudy je možné vjet na parkoviště, nám bylo sděleno, že je recepční zvyklá říkat věci podle svého pořadí a nejdříve nám tedy řekne informace o polopenzi.....

Personál
6
Služby
9
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Magdalena Nováková

skupina přátel, 31.3.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • příjemná obsluha recepce

  • organizace během usazování hostů u jídla

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 3.3.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jaroslav Svoboda

dospělý pár, 19.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Bylo hezké počasí Masáže Uhličitá koupel

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ing. Jiří Krása

dospělý pár, 2.9.2013

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • -některé procedury (masáž, uhličitá koupel)

  • - stravování (obědy, večeře)

Personál
7
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 28.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • ochota personálu ubytování

  • docházení na procedury do jiné budovy začátek procedury v neděli v 8,15

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5