+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Zimní lázně Recenze

Hodnocení hotelu

83%
Velmi dobré

dle 1011 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    86%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    78%
  • Poměr cena/kvalita

    79%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jitka Czechmanova

jednotlivec, 18.3.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Václav a Anna Havlíkovi

jednotlivec, 13.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • -vybavení hotelu -služby wellnesu

  • -velice nespokojeni jsme byli s obsluhou a službami restaurace,jídlo nebylo v porovnání s cenou dostačující!

Personál
6
Služby
4
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Marie

skupina přátel, 4.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 22.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 10.7.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8

Milena Plzáková

jednotlivec, 7.6.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Personál ochotný, snídańový bufet velice skromný.Ostatní služby průmněrné.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 28.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Ubytování pěkné. Bohužel celkový dojem zkazila kvalita jídla, které se občas nedalo ani jíst a neodpovídalo jídelníčku. Wellnes služby byly v pořádku, snad jen o trošku lepší vstřícnost lidí kteří tyto služby poskytují. Rezervace přes hotel.cz bez problémů, velmi dobrá komunikace.

Personál
6
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 28.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Lucie Hrušková

skupina přátel, 12.10.2009

Poděbrady, ČR

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
4
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Hana Kindlová

jednotlivec, 14.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Velmi krásné město i okolí. Užili jsme si procedury s perfektní a ochotnou obsluhou

  • Bohužel mě hotel velmi zklamal.Už při příjezdu nebyl pokoj evidentně uklizen. Koberec byl plný drobků. Ale když jsem viděla koupelnu s wc byla jsem v šoku. Na recepci byla pani příjemná a přislíbila nápravu.Úklid proběhl bohužel ze stejným výsledkem. Takže tento hotel určitě již nenavštívím

Personál
10
Služby
10
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 9.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • První tři dny strašné večeře, pák se asi vystřífali kuchaři a jídlo bylo dobré.

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Petra Adamová

ostatní, 20.6.2022

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Celkové hodnocení je dobré. Bohužel v jednom pokoji bouchala lednice a u druhého pokoje, když se rozsvítilo v koupelně, tak bylo vidět až do sprchy. Jinak byly pokoje čisté . Hotel byl blízko kolonády, což bylo příjemné. Příjezd na parkoviště byla ovšem katastrofa. Procedury byly také blízko.

  • Služby Spa byly perfektní. Obsluha velice příjemná ( škoda , že nebylo více procedur )

  • Co se ale nelíbilo, byla strava. První večeře nám byla přidělena se slovy - dostanete, čeho kuchař uvaří více . ?! Měly jsme problémy sedět všichni u jednoho stolu. Jídlo neodpovídalo současné gastronomii. Navíc plastové kelímky a lžičky. Káva, když to funguje, do hrníčků od čaje. Např. míchaná vajíčka zvláštní konzistence a chutě, saláty, pokud byly ? ....... ochutnejte tuto stravu a zhodnoťte, zda by to nechtělo udělat změnu. Strava mě opravdu zklamala. Nejsme náročný, ale lázeňský pobyt by měl mít i kvalitní stravu. 22 000,- Kč ( platili jsme ještě poplatky ) není malá částka.

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Bohumil Lenc

jednotlivec, 26.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Stolování v jídelně ve čtyřech u jednoho malého stolu.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Evžen Pohner Ing.

jednotlivec, 26.4.2019

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Velikou výhodou pro nás je možnost ubytovat se s pejskem.

  • Oproti minulým pobytům se cena za pejska hodně zvedla, přestože se služby nijak nezměnily. Špatné plánování procedur vzhledem k podávání stravy v jídelně. Masáže zkráceny.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 11.10.2017

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • tiché prostředí líbivé okolí dobrá kuchyně vysoké i když trochu tvrdší postele možnost regulace topení lednice na pokoji

  • bez možnosti připojení k internetu na pokoji. parkování na nezpevněné ploše (stání na trávě a bahnité ploše) jen základní české stanice v TV

Personál
8
Služby
6
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Josef Paukert

jednotlivec, 24.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Pobyt v krásném městě v průměrném hotelu, vyžadujícím především rekonstrukci a doladění v komfortu, dnes běžném i pro tři***.

  • Milý a vstřícný personál hotelu (i hotelů), město samotné.

  • Úroveň ubytování, pokoj (kamrlík) č.43, technické vybavení - neuvěřitelná TV z devadesátých let, totéž radiobudík, wifi jen u recepce, celonoční zvuky - klepání, ťukání (z topení?), zjevně úmyslné ubytování "jen" víkendových hostů a neněmců na horších pokojích. (Měli jsme možnost porovnání). Nelogický a zbytečný poslední oběd při plné penzi. (Předání klíčů od pokoje do 11.00). Bludiště chodeb mezi hotely a pracovišti.

Personál
10
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Romana Hladiková

jednotlivec, 4.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Výborná strava,pěkné procházky po kolonádě, spousta kaváren,procedury super,personál ve všech směrech super

  • Nelíbila se nám kvalita pokoje.- vybydlene

Personál
10
Služby
10
Čistota
5
Pohodlí
2
Cena/kvalita
5

Marie Furiková

jednotlivec, 5.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

zdena tillerova

jednotlivec, 30.6.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • přístup personálu, včasné ubytování, stravování

  • chybí základní standardní vybavení v koupelně- jednorázové přípravky(šampon, sprchovací čepice),které jsou běžné v hotelu zavírací doba - 22.30 je snad pro pacienty, ale pro komerční pobyt?

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Dana Balíková

jednotlivec, 24.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7