+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Zimní lázně Recenzie

Hodnotenie hotela

83%
Veľmi dobré

podľa 1011 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    86%
  • Vybavenie

    84%
  • Komfort

    78%
  • Pomer cena/kvalita

    79%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Iveta Karbanová

starší pár, 17.2.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
10 %
  • Ubytování a polopenze neodpovídalo 3 hvězdičkovému ubytování. Jídlo špatné bez možnosti výběru, špatná nepříjemná obsluha. Ubytování - vrzající postele, rozpadající se židle, zablokovaný zámek u hlavních dveří.Víkend se nám nelíbil a neodpovídal - poměr cena/kvalita.

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Eva Horká

jednotlivec, 25.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
10 %
  • Nemůžeme si vzpomenout co se nám líbilo. Poděbrady jsou krásné město a pokud se nám něco líbilo, tak to s kvalitou Vámi nabízených služeb nemělo nic společného. Myslíme, že od dob Československých státních lázní se moc nezměnilo a jako samoplátci jsme byly dost rozčarované. A to už jsme několik lázní navštívily a máme tedy možnost porovnat. Určitě se na stejné místo nevrátíme a všem známým to rozmluvíme. V době dnešní nelehké ekonomické situace lázní je nám to líto a ani by nás nepřekvapilo, kdyby došlo k jejich zániku.

  • 1. Vybavení hotelu bylo asi odpovídající, přístup personálu velice neosobní. 2. Stravování bylo jednoduše řečeno odbyté, bez minimálních požitků, o vstřícnosti personálu se také moc hovořit nedá, o špinavém prostírání na stole nemluvě. 3. Balneoprovoz rovná se jedna velká hrůza, socialistické vybavení by se dalo přehlídnout pokud by to vynahradily nabízené služby. Tomu tak bohužel nebylo. Celý prostor působí velice neútulně, neuklizeně a neintimně, zákazník je jenom nahatý kus, kterého se je třeba co nejrychleji zbavit. Každá prodělaná procedura (s vyjímkou minerální koupele) byl jeden velký zážitek, ze kterého jsme se dlouho vzpamatovávaly. 4. Perlička na závěr - poukaz do kavárny Viola. Na profesionální chování personálu a " VÝBORNÉ" zákusky budeme ještě dlouho vzpomínat.

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Anonym

mladý pár, 30.8.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
14 %
  • Hrozný pobyt,odjeli jsme o den dřív.nechápu,že se nestydí nabízet pobyt zde platícím klientům! Otřesný interiér,včetně balneocentra.nepříjemná obsluha v jídelně.

  • Masérka příjemná a šikovná

  • Naprosto otřesný interiér příšerný toaletní papír neochotná a nepříjemná obsluha v jídelně Strašné prostředí balneocentra Koupel-krátká vana,studená voda Nepohodlná postel Hrozný koberec v pokoji Platba za parkování na děsném "parkovišti"

Personál
2
Služby
2
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Jiřina Matějková Durčáková

jednotlivec, 2.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
16 %
  • ochotná recepční v den odjezdu

  • neuklizený pokoj přestože jsem hlásila bezlepkovou dietu byli s tím potíže recepční v den příjezdu-podávala nesprávné informace

Personál
3
Služby
2
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Dijana Sejdovic

starší pár, 24.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
16 %
  • Zimní Lázně -hoel pro náročnou klientelu, plíseň a rozpadající kopelna, vše zelené a rezavé, plesnivý pokoj v přízemí u parkoviště, každý Vám nahlédne , žádné soukromí, procedury rozházené v areálu, mezi hotely, takže ze sauny jdete 20min pěška do hotelu a nebo autem.Celkově recepce hotelu usměvavá, na zeptání proč nikdo neupozorňuje klienty o tom, že bude cestovat s proceduramy, odpověď , my nevíme to zařizuje marketing, je docela nezajímavá pro klienta. Strava - Neosobní prostředí, ke stolu Vám personál usazuje lidi v průběhu oběda , kvalita stravy -rovná katasrofa. Přišlo to jako pře 100 lety a jednalo se o hotel 3 *, každopádně mimo ČR už to vypadá v evropě jinak.

  • Poděbrady , krásné prostředí čisté povlečení

  • špíná plíseň neosobní dokonce ani fém na pokojích nebyl špinavé ručníky postele katastrofa, tvrdé a s prostřední příčkou, takže ani nemusí být spojené , jsou k ničemu strava- vártila jsem se 30 let zpátky do závodní jídelny

Personál
2
Služby
3
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Libuše Ječmínková

jednotlivec, 7.2.2014

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
16 %
  • V první řadě jsem byla zklamána již při příjezdu do hotelu Zimní lázně interierem recepce- působí dojmem špinavé zapomenuté chodby!Na pokoji je sice pěkný nábytek ,ale okolo madrací postelí je spousta prachu,přece není problém vyluxovat,na toaletě nejobyčejnější toaletní papír ,možná by se hodily noviny?!V českém prostředí bylo dostupno pouze 6cs programů a 15 zahraničních hlavně německých,-proč jsme v česku.Celkový dojem katastrofální jídlo opravdu nechutné.

Personál
2
Služby
2
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
2

Iveta Lachmanová

skupina priateľov, 28.9.2015

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
18 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Komfort
3
Hodnota/peniaze
3

Miroslav Kužel

rodina so staršími deťmi, 28.5.2022

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
20 %
  • Celkové hodnocení asi za 4 (jako veškole) Gauč na kterém jsme spali pro dvě osoby uprostřed po celé šířce roztrhaný(nebo okousaný od myší?) Uklízečka žádná nebyla vidět po celou dobu pobytu.Zřejmě nemají žádnou zaměstnanou,ani jednou nevyměněné ručníky natož vyluxovat koberec,ve sprch. koutě bez mýdla nebo šampónu.Varná konvice? NIC

  • Pouze strava ,ta byla na 100% chutná a bohatá.

  • Celý hotel by si zasloužil 1-2 * v žádném případě né 3*!

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

Karla Mullerova

jednotlivec, 22.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
22 %
  • Špatné ubytování, plíseň na chodbách, zatuchlý pokoj, mimo snídaní stravování absolutně bez chuti, někdy až nepoživatelné. Ani vstřícnost personálu Vám negativní dojem z tohoto místa nedokáže vyvážit! Procedury byly v pořádku, leč ubytování a stravování bylo velmi pod úrovní obyčejné ubytovny! Nikomu nemohu doporučit!

  • Příjemný personál. Snídaně formou bufetu, jediný klad, který stojí za zmínku. NEDOPORUČUJI POBYT!

  • Ubytování - typ ubytovna plíseň na chodbách zatuchlý vzduch v pokoji stravování absolutně bez chuti brambory vždy moučné vdolky nepoživatelné, uvnitř syrové úklid žádný ručníky nevyměněny za celý pobyt vysoká cena/nízká kvalita

Personál
7
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Kateřina Zaoralová

jednotlivec, 22.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
22 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
1
Čistota
3
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Marcel Babczinski

jednotlivec, 20.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
26 %
  • Ubytování v tříhvězdičkovém hotelu neodpovídalo mým představám (fádnía nabílo vymalovaný pokoj ve mě připomínal lepší ubytovnu,manželské postele měly mezi sebou 10.cm díru) recepce a první dojem uvnitř hotelu-ponurý a zastaralý tzv.retro. Ani s jídlem jsme nebyli spokojeni(pouze snídaně formou švédských stolů měly úroveň), na oběd a večeři nebyl žádný výběr,pouze jedno předespané jídlo a to většinou kuře s rozvařenýma bramborama. Celkový dojem z hotelu označuji jako ve škole známkou 4. Vybrali jsme si se zenou tento typ relaxačního víkendu(navíc jsem chtěl své ženě udělat radost na Valentýna) a byli oba zklamáni.

Personál
5
Služby
1
Čistota
4
Komfort
1
Hodnota/peniaze
2

Anonym

skupina priateľov, 15.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
28 %
  • s portálem spa.cz nemáme žádný problém. Komunikace s vámi byla rychlá, vstřícná..

  • Úklid pokoje = pouze vyluxování koberce, neustlané postele, nedoplněný minibar, nic podobného se nekonalo tříchodová večeře = čaj nebo "džus", salát, hlavní chod Ranní bufetová snídaně žalostná - všeho málo a malý výběr

Personál
3
Služby
3
Čistota
3
Komfort
1
Hodnota/peniaze
4
Hotel Zimní lázně odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený anonymní kliente,

děkujeme za Vaší recenzi pobytu. Vaše hodnocení nechci zpochybňovat, rád bych jen upozornil na dvě skutečnosti: v pokojích hotelu Zimní lázně není vybavený minibar, ale lednice. Možnost dokoupení nápojů je v hotelové recepci.
Pokud hodnotíte komfort na škále 1-10 jako nejhorší možný (1/10), pak bych doporučoval okamžitě uplatnit připomínky v recepci hotelu. Jedině tak může být zjednána náprava. Při řešení tohoto hodnocení jsem k mé velké úlevě zjistil, že nevytopený pokoj bez postelí a s vytlučenými okny v hotelu Zimní lázně nemáme.

S pozdravem

Martin Kubelka
Obchodní ředitel
Lázně Poděbrady, a.s.

Anonym

skupina priateľov, 16.5.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
32 %
  • Jídlo bylo velmi špatné, žádné ovoce či zelenina k snídani, když už byl k večeři mrkvový salát, tak se sacharinem. Úroveň horší závodní jídelny.

Personál
5
Služby
4
Čistota
5
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Marcela Hautova

jednotlivec, 28.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
36 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

Eva Svobodová

skupina priateľov, 27.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
36 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
1
Služby
1
Čistota
6
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jaroslav Günter

starší pár, 3.12.2013

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
36 %
  • Začátkem jara a na podzim využíváme po delší dobu (asi 10let) prodloužené výkendové pobyty pomalu již ve všech našich i Slovenských lázní ,tak-že můžeme srovnávat.

  • Ve všech nabídkách -parkovné 50.-/noc ,při placení 70,-/noc.Bazén uváděn jako přístupný - nikoli bezplatný.Výběr z jídel nebyl možný.Televizní programy pouze obyčejná nabídka.

Personál
5
Služby
4
Čistota
3
Komfort
3
Hodnota/peniaze
3

Ludmila Lišková

jednotlivec, 30.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
36 %
  • Personál hotelu není vyškolený, jídlo hotelů průměrné spíš podprůměrné. Lázeňské služby jsou výborné! Zdravotní personál výborný!

  • Na pobytu se mi líbili procedury

  • Celkem to neřeším protože jsem jela odpočnout což se mi povedlo. Jinak personál se nechová na 3 hvězdy...

Personál
1
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Hodnota/peniaze
2

Jaroslava Grunwaldová

iná skupina, 10.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
36 %
  • Hotel Zimní lázně odpovídá standartnímu ubytování . Pokoj byl čistý, byla v něm lednice i televize . Byl světlý a dostatečně velký pro dvě osoby. Uložných prostor bylo dost. V takovémto hotelu se dá bez problému vytržet třítýdenní lázeňská léčba. Snídaně byla bohatá dalo by se říci i nadstandartní. Tím ovšem klady relaxačního povíkendu končí. K večeři byly malé porce, jídlo nebylo teplé, bylo nesolené a nekořeněné. Podával se čaj jaký se podává v nemocnici. Nebylo možné si koupit k večeři žádné pití. Ohledně procedur , které probíhali v centrálních lázních snad jen tolik. Pohybujete se nahá po místnostech, kde prochází různý personál včetně mužů.Jediná procedura která odpovídala placenému standartu byla jalovcová masáž, která byla v oddělených prostorech a nepřipadla jste si tam jako na nádraží.Chápu, že pokud pobyt neplatíte asi se to dá vydržet, ale poskytovat takovéto služby platícím klientům je hodně pod průměrem.

Personál
3
Služby
3
Čistota
8
Komfort
1
Hodnota/peniaze
3

Gabriela Trojáková

skupina priateľov, 8.2.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
36 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
4
Čistota
5
Komfort
1
Hodnota/peniaze
3

Linda Faltová

jednotlivec, 27.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
38 %
  • Poděbrady, jako město.

  • Kvalita masáží, únava personálu

Personál
2
Služby
3
Čistota
0
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4