+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Zimní lázně Bewertungen

Hotelbewertung

83%
Sehr gut

von 1011 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    86%
  • Ausstattung

    84%
  • Komfort

    78%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 6.8.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byli jsme spokojeni

  • Příjemný a ochotný personál, dobré jídlo

  • Parkoviště by mohlo být lépe upravené

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 27.7.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

andere Gruppe, 20.7.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 18.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Květoslava Ševčíková

Älteres Paar, 8.7.2022

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Petra Zárubová

Gruppe von Freunden, 8.7.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 7.7.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Ubytování pěkné,jen v koupelně mi chybělo místo pro odložení svršků,není tam žádný věšáček.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie Jedrzejková

Einzelreisender, 3.7.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená s přístupem personálu, se stravováním i s lázeňskými procedurami.

  • Nelíbila se mi úprava zahrady za budovou a velmi jednoduché zařízení v recepci hotelu. Vypadá to tam neútulné a smutné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

HANA PROCHÁZKOVÁ

Einzelreisender, 27.6.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Denisa Šináglová

Einzelreisender, 27.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Líbilo se nám prostředí a pramen přímo v hotelu Libenský. Moc dobré jídlo a příjemný servis od kterého jsme dostali i tipy ve městě. Čisté pokoje - s balkonem ve vedru k nezaplacení. Když člověk vychytá , kde přesně má proceduru, tak je to super.

  • Líbilo se nám prostředí a pramen přímo v hotelu Libenský. Moc dobré jídlo a příjemný servis, který nám dal i tipy ve městě.

  • Nelíbilo se nám, že jsme prošvihly masáž, protože jsme nečekaly, že bude úplně jinde. Naštěstí paní na recepci nám poskytla za masáž vstup do bazénu. Takže jsme nakonec byly spokojené.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 27.6.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Koupelna postrádal jsem vysoušeč vlasů políčka na kosmetiku

  • Přístup sestry v neděli dopoledne studená uhličitá vana

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Vlasta Honsnejmanová

andere Gruppe, 20.6.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • S pobytem jsme byli spokojeni.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.6.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Vše bylo dobře zorganizováno, procedury jsme měly s kamarádkou současně, odpoledne byla volná. Na výlety jsme si půjčily kola, která byla ve velmi dobrém stavu. Nebyla jsem spokojena s masážemi, což se nakonec projevilo v mém hodnocení služeb a personálu.

  • Prostředí, atmosféra, vše prakticky na jednom místě. Nádraží hned u lázní, skvělé.

  • Nebyla jsem spokojena s masážemi, pracovnice masáž odbyla. Při masáži obličeje a dekoltu nenabídla oleje, masáž provedla prakticky na sucho, příliš silně. Pořád mluvila.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petra Adamová

andere Gruppe, 20.6.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Celkové hodnocení je dobré. Bohužel v jednom pokoji bouchala lednice a u druhého pokoje, když se rozsvítilo v koupelně, tak bylo vidět až do sprchy. Jinak byly pokoje čisté . Hotel byl blízko kolonády, což bylo příjemné. Příjezd na parkoviště byla ovšem katastrofa. Procedury byly také blízko.

  • Služby Spa byly perfektní. Obsluha velice příjemná ( škoda , že nebylo více procedur )

  • Co se ale nelíbilo, byla strava. První večeře nám byla přidělena se slovy - dostanete, čeho kuchař uvaří více . ?! Měly jsme problémy sedět všichni u jednoho stolu. Jídlo neodpovídalo současné gastronomii. Navíc plastové kelímky a lžičky. Káva, když to funguje, do hrníčků od čaje. Např. míchaná vajíčka zvláštní konzistence a chutě, saláty, pokud byly ? ....... ochutnejte tuto stravu a zhodnoťte, zda by to nechtělo udělat změnu. Strava mě opravdu zklamala. Nejsme náročný, ale lázeňský pobyt by měl mít i kvalitní stravu. 22 000,- Kč ( platili jsme ještě poplatky ) není malá částka.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • vše drahé

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Božena Bariova

andere Gruppe, 13.6.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Maminka i já sme byli spokojeni velmi jako vždy

  • Město čisté i lázně

  • Chování ve městě mladých ukrajincu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Zlata Smičková

Gruppe von Freunden, 7.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Dobrý den, jediný hezký zážitek z pobytu byla koupel a hlavně masáž provedená od pana Zelenky. Uzavření hotelu (hlavního vchodu) + kolárny v 19 hodin je pro pobyt v létě k nepochopení. Bazén v budově není v provozu. Asi se hodně šetří, ale bohužel v neprospěch návštěvníků. Děkuji. Zlata Smičková

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Klára Sobotková

Älteres Paar, 6.6.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Krásné prostředí, spousta kulturních akcí, příjemný a vstřícný personál.

  • Příjemné prostředí, pohodová atmosféra. Úžasné lázeňské procedury.

  • Asi ze 70% jsme nebyli spokojeni se stravou.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miroslav Kužel

Familie mit älteren Kindern, 28.5.2022

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Celkové hodnocení asi za 4 (jako veškole) Gauč na kterém jsme spali pro dvě osoby uprostřed po celé šířce roztrhaný(nebo okousaný od myší?) Uklízečka žádná nebyla vidět po celou dobu pobytu.Zřejmě nemají žádnou zaměstnanou,ani jednou nevyměněné ručníky natož vyluxovat koberec,ve sprch. koutě bez mýdla nebo šampónu.Varná konvice? NIC

  • Pouze strava ,ta byla na 100% chutná a bohatá.

  • Celý hotel by si zasloužil 1-2 * v žádném případě né 3*!

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2